Eléggé nagy volt a pangás a posztok terén. Betudható ez annak, hogy télen nem volt mit csinálni, de volt két témakör, amit még illett volna érinteni, ezeket most pótoltam (új posztok alább).
Néhány szó az elmúlt fél év történéseiről, röviden. Hazajött a kaszni, és a motor kivételével szinte minden fel lett már újítva, festés és fényezés után kvázi összerakható lenne az autó, kb. 80-85%-os állapotig.
A karosszériával még lesz egy kis munka, mert mint utóbb kiderült, a jobb hátsó sárvédőnél valami egy kicsit félresikerült, és 1-1.5 centis differenciák vannak itt-ott a másik oldalhoz képest. Ebből egy “garanciális javítás” kör még lesz a lakatosnál, de semmi komoly, kb. fél délelőttnyi meló.
Most az elsődleges cél, hogy minél előbb kerüljön a cink kromátos alapozóból a még szabadon lévő fém részekre is, majd a jobb hátsó rész kezelése után mehetnek fel a sárvédők, jöhet a varrattömítőzés, az alapozás, és mehet a kaszni a fényezőhöz.
Így állunk jelenleg, a későbbiekben igyekszem majd a posztokat is naprakészebben tartani.
Uff.