Update 2016.

Az oldalon tapasztaltakkal ellenében bejelenteném, hogy igen, még élek. Jó régen volt az utolsó bejegyzés, ideje változtatni ezen.

Egy kis helyzetjelentés Trabant ügyben.
Az elmúlt évet a diplomaszerzés-munkakeresés-munkahelytalálás-dolgoznijárás elég jól kitöltötte. Trabant szinten ebből csak két dolog érdekes.
Az első, hogy a 4T-t mióta megvan, csak hobbiautó futásteljesítmény szinten használtam. Most, hogy havonta belemenne 1000 km, kiderült, hogy tartós használatra alkalmatlan. 1 napi használatra jutott minimum 1 óra szerelés, folyamatos volt a küzdelem a karburátor-, gyújtás- és egyéb problémákkal. Hobbiautóknál még oké a szerelgetés, hisz részben arról szól. De amikor már egy kötelező programmá válik a dolog, úgy már átcsap a nyűg kategóriába. Ezért sajnos tavaly ősszel, 2 hónap és 2000 km napi szintű használat után le kellett tennem a 4T-t. Az azóta eltelt időben nem ment összesen 50 km-t, az időnkénti motorbeindításon túl nem nagyon volt foglalkozva vele.

Sajna ez így nem egy kellemes helyzet, és sok értelme sincs.
Itt kapcsolódik a történetbe a 2T, ami idén tölti a 30-at, így ideje nekiállni a restaurálásnak. Az “OT-sítás” viszont nem 2 fillér, 2 hobbiautó fenntartása jelenleg nem nagyon fér bele a költségvetésbe.
A feni okok miatt jelenleg nagyon kifelé áll a 4T szénája. Az értékesebb alkatrészeket (lökhárító, lámpa, stb.) már felkészítettem eladásra, a maradékkal meg lesz, ami lesz.

A fentiekből viszont az is kiderül, hogy megkezdődik a 2T felújítása, amit szeretnék itt a blogon dokumentálni posztok formájában, lépésenként. Így remélhetőleg az oldal is új erőre kap majd. Ez ügyben már történtek előkészületek, a napokban-hetekben lesz új poszt, ami már 2T felújítással fog foglalkozni. Apróság, de valahol el kell kezdeni.

Addig is “stay tuned”. :)

A bejegyzés kategóriája: Egyéb
Kiemelt szavak: , , , , , , .
Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?