Méret és tömeg:
|
Limuzin |
Combi |
Menetkész tömeg, kg |
615 |
650 |
Hasznos tömeg, kg |
385 |
390 |
Megengedett összes tömeg, kg |
1000 |
1040 |
Tengelyterhelés menetkész állapotban, kg |
|
|
elöl |
363 |
365 |
hátul |
252 |
285 |
Megengedett tengelyterhelés, kg |
|
|
elöl |
450 |
460 |
hátul |
550 |
580 |
A csomagtartó térfogata, l |
415 |
450 |
hátsó ülések ledöntésével |
|
1400 |
Vonóhoroggal vontatható tömeg, kg |
|
|
fék nélkül |
300 |
300 |
ráfutófékes |
400 |
400 |
A tetőcsomagtartó terhelhetősége, kg |
65 |
40 |
Legkisebb fordulási kör, m |
10 |
10 |
Gyorsulás, 0...100km/h, s |
60 |
60 |
Legnagyobb sebesség, km/h |
100 |
100 |
Motor:
Típus |
P65/66 |
Munkamód |
kétütemű |
Lökettérfogat (cm3) |
594,5 |
Sűrítési arány |
7,8+0,2 |
Legnagyobb teljesítmény, DIN kW (LE) |
19,1 (26) |
Legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám, 1/min |
4200 |
Legnagyobb forgatónyomaték, N*m |
53,95 |
Legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulatszám, 1/min |
3000 |
Üresjárati fordulatszám üzem meleg motor esetén bekapcsolt tompított fénnyel, 1/min |
600+100 |
A motor tömege, kg |
54 |
Hengerek:
A hengerek száma |
2 |
A hengerek elrendezése |
álló, soros (a jármű hossztengelyével keresztben) |
Furat * löket, mm |
72,0*73,0 |
Löket-furat viszony |
1,012 |
Dugattyú:
A dugattyú magassága, mm |
88,6 |
Dugattyúbeszerelési hézag, mm |
0,025...0.037 |
Dugattyúcsap, mm |
Ć20*Ć13*56 |
A dugattyúcsap axiális játéka, mm |
0,1...0,3 |
A dugattyú anyaga |
K20(G-AlSi20NiCu) |
Forgattyús hajtás:
Forgattyús tengely |
négyszeresen ágyazva (csapágy lendkerék felé: 6009N), darabokból összesajtolva |
Hajtórúdpersely-furat, mm |
20,020...20,029 |
Hajtórúdcsapágy |
tűgörgőscsapágy |
Hajtórúd-középtávolság, mm |
153,0ą0,15 |
Forgásirány |
Bal |
Vezérlőmű (szívó forgótolattyú):
A vezérlőtárcsa nyit |
45o alsó holtpont után |
A vezérlőtárcsa zár |
45o felső holtpont után |
A kipufogó csatorna nyit |
72o 30' alsó holtpont előtt |
A kipufogó csatorna zár |
72o 30' alsó holtpont után |
Az átömlő csatorna nyit |
55o alsó holtpont előtt |
Az átömlő csatorna zár |
55o alsó holtpont után |
Hengerfej:
A tömítés átmérője, mm |
82 |
A sűrítőtér térfogata, cm3 |
|
- összeszerelt hengerfej esetén |
43,7ą1,4 |
- szétszerelt hengerfej esetén |
49,5ą1,0 |
Üzemanyag:
Porlasztott tüzelőanyag (legkisebb oktánszám 88) |
ROZ 88 |
Kenőanyag (viszkozitása: nyáron és télen kb. 3oE 50oC-on) |
MZ 22 (AROL-2T); vagy SAE20 motorolaj |
Keverési arány, tüzelő anyag :olaj |
50:1 (40:1 vagy 33:1) |
Tüzelőanyag-fogyasztás a vezetési módtól függően, l/100km |
|
60 km/h állandó sebesség esetén |
5,5 |
90 km/h állandó sebesség esetén |
8,1 |
városi forgalomban |
7,7 |
Hűtés:
Rendszer |
Levegőhűtés |
A hűtés módja |
Axiál ventilátor |
Hajtás |
forgattyústengelyről ékszíjjal |
Ékszíj |
SPZ 9,7*1000 |
Ékszíjfeszesség |
eredeti helyzetéből kb.15 mm-re elnyomható |
Karburátor:
Típus |
28 H 1-1 vízszintes áramú porlasztó |
A levegőtorok átmérője, mm |
25 |
Főfúvóka |
113 |
Kiegyenlítő levegőfúvóka |
100 |
Keverőcső, mm |
8*Ć0,8 |
Átmeneti furat, mm |
Ć1,0 |
Alapjárati fúvóka |
45 |
Alapjárati levegőfúvóka |
100 |
Alapjárati keverékfúvóka |
70 |
Tüzelőanyagszint az úszóház felső széle alatt, mm |
26ą1,5 |
Kiegészítő fúvóka, mm |
45 |
Az 1983 előtt gyártott karburátor:
Típus |
28 HB 2-7 |
A levegőtorok átmérője, mm |
23 |
Főfúvóka |
115 |
Kiegyenlítő levegőfúvóka |
150 |
Keverőcső, mm |
8*Ć0,8 |
Átmeneti furat, mm |
Ć1,0 |
Alapjárati fúvóka |
45 |
Alapjárati levegőfúvóka |
150 |
Tüzelőanyagszint az úszóház felső széle alatt, mm |
22ą1,5 |
Kipufogógázteszt:
CO-tartalom 600 1/min fordulaton, |
Min 1,5 |
Tf% |
Max 3,5 |
Tengelykapcsoló:
Típus |
T 160 tányérrugós |
Kivitel |
Egytárcsás Száraz |
Pedáljáték, mm |
30…35 |
Tengelykapcsoló-tárcsa típusa |
160 DBR |
Vastagsága |
6,0 |
A megengedett kopás |
0,7 |
Betét |
Cosid 3500 |
Sebességváltómű:
Típus |
G 50s |
Kivitel |
Mechanikus, négyfokozatú szinkronizált, a IV, fokozatban szabadonfutóval szerelve |
Kenőanyag |
C80 |
Feltöltendő mennyiség, I |
1,5 |
Áttétel, fogszám |
|
I, fokozat |
4,08, 12/49 |
II, fokozat |
2,32, 19/44 |
III. fokozat |
1,52, 25/38 |
IV.fokozat |
1,103, 29/32 |
Hátrameneti fokozat |
3,83, 12/46 |
Kapaszkodó képesség az előremeneti fokozatokban,% |
35 19 11 6 |
Tengelymódosítás, fogszám |
3,95, 19/75 |
Sebességmérő-módosítás, fogszám |
2, 50, 4/10 |
Kormánymű:
Kivitel |
fogasléces |
Rezgéscsillapítás |
Gumicsuklós |
Kormánykerék fordulat a szélső helyzetek között |
2,5 |
Kormánymódosítás |
1:17,8 |
Legnagyobb kerékelfordulás |
35° |
A nyomtávrúd kivitele |
Osztott gömbcsuklós |
Kerekek:
A keréktárcsa kivitele |
mély ágyazású |
|
A keréktárcsa mérete |
4 Jz13 |
|
Gumiköpenymérete |
5,20.13 vagy 145 SR 13 |
|
A gumiköpeny levegőnyomása, bar: |
Limuzin |
Combi |
Elől |
1.4 |
1.4 |
Hátul |
1.4 |
1.4 |
Ha a hasznos teher 60 % felett van, akkor hátul, bar |
1.6 |
1.7 |
Kerékfelfüggesztés |
Fent kereszt irányú laprugó kötegen, lent keresztirányú trapézkaron |
Kerékösszetartás diagonál gumikkal |
|
terhelés nélkül |
0°50'...1 °10' =+5...+7mm |
terhelve |
0°...0°20'=0...+2mm |
Radiál gumikkal |
0°...0°20'=0...+2mm |
Kerékdőlés |
|
terhelés nélkül |
2°30'ą0°30'=16x3mm |
terhelve |
2°45'ą0°30'=17,5x3mm |
Tengelytávolság, mm |
2020ą15-10 |
Kanyarodási szögeltérés belső kerék 20°-os elfordulása esetén |
2°44'ą0°30' |
A kanyarodási szögeltérés különbözete |
Max 1° |
Csapterpesztés |
7°30' |
Utánfutás |
0° |
Hátsó tengely:
Kerék felfüggesztés |
háromszög lengőkaron |
Kerékösszetartás |
|
terhelés nélkül |
0°10'ą0°30'=-2...+4mm |
terhelve |
0°ą0°20'=-2...+2mm |
Kerékdőlés |
|
terhelés nélkül |
+4°30'x0°30'=+28,3ą3mm |
terhelve |
-2°z0°30'=-12,5ą3mm |
Első rugó:
Kivitel |
Keresztirányú laprugó progresszív |
A rugólapok száma |
9db, 5mm vastag |
Rugóút, mm: |
|
kirugózás |
75 |
berugózás |
70 |
|
|
Hátsó rugó:
Kivitel |
Tekercsrugó, lengéscsillapítóval egybeépítve |
||
Rugóátmérő: |
Limuzin |
Combi |
|
|
11,0 |
11,5 |
|
Lengéscsillapítók:
Kivitel |
Teleszkópos, kettős működésű |
Típus |
|
Elöl |
B2-140-65/35 TGL 8114 |
Hátul |
F2-439/127-110/40 A |
Fékek:
Kivitel |
Kétkörös, hidraulikus belsőpofás fék. |
Elöl |
Duplex |
Hátul |
Simplex |
Kerékfékhenger átmérője, mm |
|
Elől |
22,2 |
Hátul |
15,87 |
A főfékhenger átmérője, mm |
19,05 |
Fékbetét |
Cosid 1955 |
Súrlódási együttható |
0,35ą15% |
Megengedett betétkopás, mm |
2 |
Fékdob |
GGKL-25 |
A fékdob átmérője, mm |
200,0 |
Felszabályozási méret max, mm |
202,0 |
Hatásos fékfelület, cm |
471 |
Az automatikus utánállító játéka a fékpofafuratában, mm |
0,3…0,45 |
Fékfolyadék |
Globo keverhető SAE70R III fékfolyadékkal |
Teljes féklassulás 80 km/h sebességről F-500 N láberővel, m/s |
6,0 |
Tüzelőanyag-tartály |
|
Űrtartalom l |
26 |
Ebből tartalék |
4 |
Kivitel |
Acéllemezvázas önhordó karosszéria hőre keményedő műanyaggal burkolva |
|
Ajtók száma |
Limuzin |
Combi |
|
2 |
3 |
Ülések száma |
4 |
4 |
|
|
Hátsó ülések lehajthatók |
Fűtés |
levegőfűtés |
Az 1984-től gyártott gépkocsikban 12 V-os rendszerű |
|
Kivitel |
Elektronikus akkumulátoros gyújtóberendezés |
Típus |
EBZA-2H adóegység ESE-2H vezérlőrész |
Gyújtási Időpont |
21°ą1°vagy 3,0 ą 0,3mm a felső holtpont előtt |
Hagyományos akkumulátoros gyújtóberendezés rendszer adatai:
Kivitel |
hengerenként külön megszakító centrifugális előgyújtás állítóval megszakítónként |
A megszakító érintkezők távolsága, mm |
0,4ą0,05 a dugattyú felső holtponti helyzetében |
Érintkező nyomás, N |
4,5...6,0 |
Gyújtási időpont |
24°30'ą1°15' vagy 4,0ą0,4mm a felső holtpont előtt |
Zárásszög |
|
Alapjárati fordulatszámon |
132°ą5° |
Legnagyobb fordulatszámon |
127°ą5° |
Gyújtógyertya:
Típus |
M 14x260, M14X225 |
Hőérték |
260,0225 |
Elektródhézag |
0,6ą0,05 |
Használható gyújtógyertyák |
ISOLATOR 260, 225 PAL N15Y BOSCH W 78C NGK BP 6HS CHAMPION L87Y |
Gyújtótekercs:
Típus |
8352,101/7 |
Névleges feszültség, V |
12 |
Indítómotor:
Típus |
8202,11/30 |
Teljesítmény kW, (LE) |
0,6 (0,8) |
Generátor:
Típus |
8042.421/6 |
Generátor feszültség, V |
14 |
Legnagyobb áram, A |
42 |
Üresjárati fordulatszám, 1/min |
1100 |
Legnagyobb fordulatszám |
10000 |
Hajtás |
Forgattyústengelyről, ékszíjon keresztül |
Forgási irány |
jobb |
Akkumulátor:
Típus |
12V 38 Ah |
Névleges feszültség, V |
12 |
Kapacitás, Ah |
38 |
Polaritás |
Negatív pólus a testen |
Töltési állapot |
|
Savsűrűség (akku feltöltve), g/cm3 |
1,28 |
Savsűrűség (akku kisütve), g/cm3 |
1,12…1,16 |
Savsűrűség (akku félig feltöltve), g/cm3 |
1,18…1,24 |
Cellavizsgálat |
|
Akkumulátor feltöltve cellánként, V |
2,2 |
Akkumulátor kisütve cellánként, V |
1,8 |
Elektronikus feszültségszabályzó:
Típus |
8142.5 DLR 14V |
Hozzá tartozó generátor feszültséf, V |
14 |
Legnagyobb megengedett gerjesztő áram, A |
2,5 |
Szabályozott generátorfeszültség |
14,1ą0,2 |
Villogó automata:
Típus |
8586.6/0002 |
Kivitel |
Elektronikus |
Ablaktörlőmotor:
Típus |
8580.19/260 |
Rövidzárlati forgatónyomaték, Nm |
1,3 |
Fűthető hátsó szélvédő:
Limusin |
12V/75W |
Combi |
12V/63W |
Biztosítók:
A biztosítók szám |
8 |
Áramerősség, A |
8 |
Izzólámpakészlet:
Távfény / tompított fény |
H4 12 V/45/40 W |
Helyzetjelző első |
12V/4W |
Helyzetjelző hátsó |
12Vl5W |
Irányjelző |
12V/21 W |
Rendszámtábla-megvilágítás |
12V/5W |
Féklámpa |
12V/21 W |
Visszajelző izzók |
12 V/ 2W |
Belsővilágítás |
12 V/5 W |