Típus |
P50/2 |
Rendszer |
Otto-motor |
Működési elv |
Kétütemű, szívó forgótolattyúval |
Hengerek száma |
2 |
Hengerek elrendezése |
Gépkocsi hossztengelyére merőleges |
Hengerfurat |
66 mm |
Lökethossz |
73 mm |
Löket/urat arány |
1,11:1 |
Lökettérfogat |
500 cm3 |
Sűrítés |
7 |
Legnagyobb teljesítmény |
20LE 3900 ford/percnél |
Legnagyobb forgatónyomaték |
4,5 kgm 2750 ford/percnél |
Főtengely |
Gördülőcsapágyakban 3-szorosan csapágyazva |
Hajtórúdcsapágy |
Tűgörgőscsapágy |
Kenés |
Friss olajkenés |
Olaj |
Hyzet kétütemű motorolaj / MZ-20 |
Keverési arány |
Tüzelőanyag : olaj = 33,3:1 |
Tüzelőanyag |
Karburátor-üzemanyag (MOZ-72) |
Hűtés:
Rendszer |
Léghűtés |
Hűtési mód |
Forgattyútengelyről ékszíjjal meghajtott axiálventillátor ( SPZ keskenyékszíj; 13x975 |
Porlasztó:
Típus |
BVF vízszintesáramú porlasztó 28HB 2-1 |
Főfúvóka |
110 |
Üresjárati tüzelőanyagfúvóka |
45 |
Üresjárati-keverék szabályzócsavar |
kb. 2 1/2 fordulat nyitva |
Légtorok |
23 mm |
Tengelykapcsoló:
Tengelykapcsoló |
Egytárcsás száraz tengelykapcsoló |
Sebességváltómű:
Sebességfokozatok |
1. |
2. |
3. |
4. |
Hátramenet |
Áttételek aránya |
4,08 |
2,32 |
1,52 |
1,03 |
3,83 |
Sebesség km/órában |
25 |
45 |
70 |
100 |
|
Kapaszkodóképesség |
32 |
18 |
11 |
6 |
|
Sebességváltás |
Botkapcsolás |
||||
Kenés |
01 Mot 10 ásványi olaj |
||||
Töltési mennyiség |
1,5 l |
||||
Differenciálmű |
Kúpkerekes differenciálmű |
||||
Tengelyáttétel |
4,33 |
||||
Kiegészítő berendezés |
Szabadonfutó a 4. sebességfokozatban, nem zárható |
||||
Gyújtás:
Gyújtás módja |
Akkumulátoros gyújtás |
Megszakító |
Külön megszakító minden hengerhez közös bütyökkel és röpsúlyos gyújtásállítóval |
Megszakítóérintkezők távolsága |
0,4 +- 0,05 mm |
Gyújtás beállítása |
22° a felső holtpont előtt |
Gyújtótekercs |
Minden hengerhez külön |
Gyújtógyertyák |
M 18x1,5, 225-ös hőérték |
Elektródatávolság |
0,5...0,6 mm |
Töltődinamó:
Típus |
8001,5 |
Teljesítmény |
220W, 6V |
Töltődinamó hajtása |
Ékszíjjal a forgattyústengelyről. A töltődinamó működése igen érzékeny az ékszíj feszességére, ahogyan a hűtőventillátor is. |
Indítómotor:
Típus |
8201.103/1 |
Fajtája |
Tolócsavaros hajtás |
Teljesítmény |
0,6 LE |
Akkumulátor:
Típus |
6 V, 56 Aó, DIN 72311 |
Biztosító:
Száma |
7 db, egyenként 8A |
Izzólámpa-felszerelés:
Fényszóró |
170 mm-es fénykilépés |
Távfény/tompított fény |
A 6V 45/40W DIN 72601 |
Állásfény |
H 6V 2W DIN 72601 |
Véglámpa |
L 6V 5W DIN 72601 |
Irányjelzőlámpa |
F 6V 15W DIN 72601 |
Rendszámtábla lámpája |
M 6V 3W DIN 72601 |
Féklámpa |
F 6V 15W DIN 72601 |
Töltés-ellenőrzőlámpa |
J 6V 1,2W DIN 72601 |
Irányjelző-ellenőrzőlámpa |
J 6V 1,2W DIN 72601 |
Távfény-ellenőrzőlámpa |
J 6V 1,2W DIN 72601 |
Műszerfal-világítás |
D 6V 1,2W DIN 72601 |
Belsővilágítás, Motor- és csomagtérvilágítás a II és III kiadástól |
L 6V 5W DIN 72601 |
Futómű:
Alvázkeret fajtája |
Acéllemez-bordákkal összehegesztett ( önhordó kocsiszekrény ) kocsipadlókeret |
Mellsőtengely:
Felerősítés |
Egyeskerék-felfüggesztés |
Rugózás |
Progresszív hatású keresztlaprugó |
Kerék-felfüggesztés |
Fent a keresztlaprugón, lent a lengő keresztkaron |
Lengéscsillapítás |
Teleszkópos, kettősen ható |
Kerékösszetartás |
5...7 mm terhelés nélkül |
Kerékdőlés |
elöl +2°, hátul -2° |
Tengelycsonk-csapdöntés |
7°30' |
Meghajtás |
Mellső kardántengelyen át |
Hátsótengely:
Felerősítés |
Egyeskerék-felfüggesztés |
Kivitelezési mód |
Háromszög-lengőkar gumicsapágyazással |
Rugózás |
Progresszív hatású keresztlaprugó |
Lengéscsillapítás |
Teleszkópos, kettősen ható |
Kormánymű:
Kivitel |
Fogasléces kormánymű |
Fordulókör átmérője |
kb. 10 m |
Fékek:
Szerkezet |
Belsőpofás fékek |
Lábfék |
Hidraulikus négykerékfék |
Kézifék |
Hátsókerekekre ható mechanikus fék |
Kerékdob átmérője |
200 mm |
Fékbetét-felület |
462 cm2 |
Fékfolyadék |
"Buna-blau", "Caramba" vagy "Ate" |
Kerekek:
Fajta |
Négylyukosztású tárcsáskerék |
Kerékpánt mérete |
4J X 13 |
Abroncsozás |
5.20 - 13 |
Gumiabroncs levegőnyomása att-ban |
Elöl és hátul 1,6 atü |
Tüzelőanyagtartály:
Űrtartalom |
24l |
Tartalék |
kb. 4l |
Felépítés:
Fajta |
Limousine vagy Kombi |
Kivitel |
Acéllemez-bordázat a kocsipadlóval összehegesztve. Külső felület Duroplast-borítással |
Ajtók száma |
Limousine 2 |
|
Kombi 2 és 1 farcsapóajtó |
Ülések száma |
4 ( vagy 2 ülés a Kombi megnövelt csomagterével ) |
Fűtés |
Meleglevegő-befúvás a hűtőfúvóka révén a kipufogógáz-fűtésen keresztül |
Főbb méretek:
Keréktávolság |
2020 mm |
Nyomtávolság |
|
elől |
1211 mm |
hátul |
1255 mm |
Szabadmagasság |
155 mm |
Teljes hosszúság |
|
Limousine |
3560 mm |
Universal |
3400 mm |
Teljes szélesség |
1493 mm |
Teljes magasság |
1460 mm |
Súlyok:
|
Limousine |
Universal |
Összsúly |
950 kg |
1000 kg |
Önsúly, menetkészen |
620 kg |
660 kg |
Hasznos súly |
330 kg |
4 személy és 80 kg vagy |
Teljesítmények:
Legnagyobb sebesség |
kb. 100 km/óra Lim, kb. 90 km/óra Kombi |
Utazási sebesség |
85 km/óra |
Fogyasztási norma a DIN70030 szerint |
6,8 l/100 km kétütemű keverékből |
Utazási fogyasztás
|
6,0...8,5 l/100 km, hajtási módtól és bevetési feltételektől függően
|