| Általános Járműadatok: | Limusin |
Universal |
|
|
|
||
| Teljes hosszúság | 3510 mm |
|
|
| Teljes szélesség | 1515 mm |
|
|
| Teljes magasság | 1140 mm |
1170 mm |
|
| Közlekedési felület | 5,3m2 |
|
|
| Nyomtáv: |
|
||
| Elől megterhelve | 1280 mm |
|
|
| Hátul megterhelve | 1285 mm |
|
|
| Keréktávolság | 2020 -+ 15mm |
|
|
| Összsúly menetkészen | 700 kg |
735 kg |
|
| Haszonsúly | 385kg |
|
|
| Megengedett összsúly | 1085 kg |
1120 kg |
|
| Megengedett tengelyterhelés elől | 530 kg |
|
|
| Megengedett tengelyterhelés hátul | 600 kg |
630 kg |
|
| Megengedett vontatott súly fékezetlen | 300 kg |
|
|
| Megengedett vontatott súly fékezett | 400 kg |
|
|
| Megengedett tetőterhelés (tetőcsomagtartó négypontos felfüggesztéssel és tető alátámasztással) | 65 kg |
40 kg |
|
| Csomagtér térfogata | 0,415m3 |
0,4m3 |
|
| Csomagtér térfogata Universal 2 üléssel |
|
1,4m3 |
|
| Legnagyobb sebesség | 125 km/h |
|
|
| Tüzelőanyag fogyasztás | 60 km/h |
4.4l/100km |
|
| A mérés az ECE szabályozás szerint és mérési feltételek mellett | 90 km/h |
5.9l/100km |
|
Városi ciklus |
7.6l/100km |
|
|
|
|
|
|
Az üzemeltetési körülményektől, a hajtási módtól és a jármű műszaki állapotától függően eltérések adódhatnak a fenti értékektől. Tüzelőanyag tartály űrtartalma 28 liter; ebből kb. 5 liter tartalék |
|
||
|
|
||
| Karosszéria: |
|
||
|
|||
| Kivitel | Acéllemez bordázott rakfelület vázával összehegesztve, külső burkolat hőre keményedő műanyagból. |
|
|
|
|
||
| Motor: |
|
||
|
|
||
| Kivitel | Négyhengeres, négyütemű Otto motor |
|
|
|
|
||
| Típus | 4 VO 5,9/7,5 GFR |
|
|
| Löket/Furat | 59mm/75mm |
|
|
| Lökettérfogat | 1043 cm3 |
|
|
| Legnagyobb teljesítmény | 29 KW 5300 f/perc mellett |
|
|
| Legnagyobb forgatónyomaték | 74 Nm 2700 f/perc mellett |
|
|
| Kompresszió | 9,5 |
|
|
|
|
||
| Tüzelőanyag | NDK: VK Extra |
|
|
|
|
||
| Motorolaj | NDK: MV244 többtartományú olaj |
|
|
| Feltöltendő mennyiség | 3 L |
|
|
| Hűtőrendszer | Víz fagyvédőszer korrozió ellen védő inhibitor |
|
|
|
|
||
| Tengelykapcsoló | TF 180-100 jelű egytárcsás száraz tengelykapcsoló |
|
|
| Tengelykapcsoló pedáljátéka | 10-15mm |
|
|
|
|
||
| Sebességváltó: |
|
||
|
|
||
| Kivitel | Mechanikus 4 fokozatú szinkronizált |
|
|
| Kenőanyag | GL 100 |
|
|
| Feltöltendő mennyiség | 1,2 L | >
|
|
| Kapcsolás kivitele | Botkapcsolós |
|
|
| Áttételek | 1. fokozat: 3.25 |
|
|
2. fokozat: 2.05 |
|
||
3. fokozat: 1.34 |
|
||
4. fokozat: 0.96 |
|
||
Hátrameneti fokozat: 3.08 |
|
||
| Tengelymódosítás | 4.276 |
|
|
| Kapaszkodóképesség 1. fokozatban | 33.6% |
|
|
|
|
||
|
|
||
| Porlasztó: |
|
|
|
|
|
||
| Kivitel | Erősáramú porlasztó |
|
|
| Típusjelzés | 32 TLA |
|
|
|
|
||
| Alváz: |
|
||
|
|
||
| Mellsőtengely |
|
|
|
| Hajtás | Szinkronfutású kardántengelyek belső csuklóval |
|
|
| Kerékfelfüggesztés | Mc Pherson rugósláb, harántstabilizátor, gumiágyazású kereszt-függesztőkarok |
|
|
| Kerékösszetartás (üresen, menetkészen) | -1+-1mm |
|
|
| Kerékdőlés (üresen, menetkészen) | 0+-3mm |
|
|
| Hátsótengely |
|
|
|
| Kerékfelfüggesztés | Gumiágyazású háromszög függesztőkarok |
|
|
| Rugózat | Torziós rugó járulékos gumirugóval |
|
|
|
|
||
| Kerekek és aboroncsozás |
|
||
| Kivitel | Négyjukosztású tárcsakerekek |
|
|
| Kerékpánt | 4JX13H – R45 méretű mélyágyazású kerékpánt |
|
|
| Abroncsozás | 145 R13 |
|
|
Abroncsok levegőnyomása |
|
||
| Elől 2 személyig | 150 kpa |
150 kpa |
|
| Hátul 2 személyig | 150 kpa |
150 kpa |
|
| Hátul megengedett összsúlyig | 170 kpa |
180 kpa |
|
M és S jelű abroncsozásnál 20kpa növelni kell a levegőnyomást. |
|
||
|
|
||
| Kormánymű: |
|
|
|
|
|
||
| Kivitel | Fogasléces karbantartás mentes kormánymű |
|
|
| Fordulókörátmérő | 10m |
|
|
|
|||
| Fékek: |
|
||
|
|
||
| Lábfék | Hidraulikus kétkörös fékberendezés átlósan kötve |
|
|
| elöl | Tárcsafék |
|
|
| hátul | Szimplex belsőpofás fék |
|
|
| Fékfolyadék | Karipal, SAE70-R-3 al keverhető |
|
|
| Kézifék | Mechanikus vonóhuzalos hátsókerékfék |
|
|
|
|
||
| Villamos Berendezés: |
|
||
|
|
||
| Gyújtóberendezés | Tranzisztoros gyújtás |
|
|
| Gyújtási időpont | Beállítási érték 8 KW alsó holtpont előtt (vákumtömlő lehúzva) |
|
|
| Gyújtási sorrend | 1 3 4 2 |
|
|
| Gyújtógyertyák | ISOLATOR FM 14- 175/2 |
|
|
| Elektródvastagság | 0,6 +-0,05mm |
|
|
| Akkumulátor | 12 V 44Ah |
|
|
| Indítómotor teljesítménye | 0,8 KW |
|
|
| Generátor | 14V 53A Integrált elektronikus szabályozóval |
|
|
| Biztosítékok |
|
|
|
10 db 8 A |
|
||
1 db 15 A |
|
||
1 db 25 A |
|
||
1 db 1,6 A (csak a rádiónál) |
|
||
| Izzólámpák |
|
||
| Főfény | H4 12 V 60/55W |
|
|
| Álló helyzetjelzőfény elöl | FZLD 12 V 4W T 8/4 |
|
|
| Rendszámfény | FLZE 12 V 5W C 11 |
|
|
| Belső világítás | FLZE 12 V 5W C 11 |
|
|
| Motortérfény | FLZE 12 V 5W C 11 |
|
|
| Villogófény | FLZB 12 V 21W P 25-1 |
|
|
| Hátramenetfény | FLZB 12 V 21W P 25-1 |
|
|
| Hátsó ködlámpa | FLZB 12 V 21W P 25-1 |
|
|
| Műszervilágítás | FLZD 12 V 2W |
|
|
| Ködfény | H3 12 V 35W |
|
|
| Fék és hátsófény | 12V 21/25W P 25-2 |
|
|
| Kapcsoló ellenőrzőfény | 12V 1W W 2x4.6d |
||